Thursday, October 05, 2006

Ευγενής σκοποί

Ο Σλοβάκος πολιτολόγος Tomáš Zálešák γράφει στο βιβλίο του για τον ολοκληρωτισμό "Η δουλειά του Σατανά" ότι:
"Ο μόνος οδηγός για τον οπαδό του ολοκληρωτικού κινήματος βασίζεται στην αρχή να δουλέψει και να θυσιασθεί με όλες του τις δυνάμεις για τη δημιουργία ενός νέου κόσμου και νέου ανθρώπου".
Είχε ο Χίτλερ τόσο ευγενής σκοπούς και δεν το κατάλαβα από την ανάγνωση του "Ο αγώνας μου"; Ή τον ενδιέφερε η διεύρυνση του Lebensraum (ζωτικός χώρος) της ανώτερης Νορδικής ράτσας διεξάγωντας πόλεμο;

Καμία σχέση με τους γονείς μου.

4 comments:

Кроткая said...

υποθετω πως ο πολιτολογος που αναφερεις υπονοούσε αλλο καθεστως, αλλα με αυτο μαλλον διαφωνεις, κι εγω εχω τις ενστασεις μου!

ειχα μερες να περασω και τα διαβασα ολα μαζεμενα!

φιλια

Кроткая said...

α, και που πηγε το sidebar σου; ρο εβγαλες;

Sissi Soko said...

Τι είναι sidebar; Ποιο ρο;

Кроткая said...

sidebar: η στήλη με τα στοιχεία στο πλάι της σελίδας

ρο=το, έκανα λάθος!!