Monday, October 09, 2006

Τι σου κάνει ένας μετέωρας

Η συμπαντική πληρότητα - οι διάφορες εκδηλώσεις του πλούτου της - είναι η έκφραση της δημιουργικής ουσίας της φύσης. Όσο πιο πολύ έχετε εναρμονιστεί με το νου της, τόσο ευρύτερη πρόσβαση έχετε στη ατελείωτη, ατίθαση δημιουργία της.
Πρώτα όμως πρέπει να υπερβείτε το στροβίλισμα του εσωτερικού σας διάλογου, μετά μπορείτε να συνδεθήτε με το δημιουργικό και πλούσιο νου. Μετά θα ανοίξετε το χώρο για τη δυναμική δραστηριότητα, ενώ συγχρόνως θα είστε φορέας της σιωπής αυτού του αιώνιου, ατελείωτου δημιουργικού νου. Η συνύπαρξη των αντιθέσεων - της γαλήνης και της δυναμικής - θα σας φέρει ανεξαρτησία από τις καταστάσεις, τους ανθρώπους και τις υλικές προϋποθέσεις.
Όταν συνειδητοποιήσετε αυτή την λαμπρή συνύπαρξη, θα συνδεθήτε με τον κόσμο της ενέργειας... Αυτός ο κόσμος της ενέργειας είναι η δυναμική κύμμανση, είναι ελαστικός, σε συνεχή αλλαγή, αλλά επίσης γαλήνιος, σιωπιλός, ατέρμονος...

Deeprak Chopra, Οι επτά πνευματικοί νόμοι της επιτυχείας

Εγώ εναρμονήστηκα πριν περίπου οκτώ χρόνια. Και μετά έπεσε στη επιφάνεια μου ένας μετέωρας. Με έβγαλε από την τροχιά μου αλλά αφού ο μετέωρας είναι ακόμα καυτός, θα έχει πρόσθετη ενέργεια... υποθέτω.

2 comments:

Sissi Soko said...

Μετεωρίτης ήθελα να πω.

Sissi Soko said...

"Δεν είναι μακριά ο καιρός που θα αποκωδικοποιήσουμε τον εγκέφαλο του Θεού", είπε ο Στεβεν Χοκινγκ.

Πάντα ήμουν θεοφοβούμενη άθεη, αλλά αυτό διστυχώς δεν είναι δικό μου.