Sunday, November 05, 2006

Η τέχνη

Su Friedrich - Sink or swim: η τέχνη της απόλυτης έκπληξης.

Δεν το αναφέρω στο βιογραφικό μου, αλλά έχω κάνει στο Κολέγιο Αθηνών σεμινάριο
σεναριογραφίας.
Γιατί δεν το αναφέρω; Δεν ξέρω.
Ίσως σας το κρατούσα έκπληξη.
Ναι, προσπαθώ κι εγώ να κάνω ταινία.
Όχι σαν σκηνοθέτης, έγραψα δύο σενάρια.
Όχι σαν της Su, αφηγηματικά.

Η σχέση μου όμως σαν καταναλωτής (υπάρχει καλύτερη έκφραση;) του κινηματογράφου πρέπει επιτέλους να αποκατασταθεί.
Το έχω βάλει στο πρόγραμμα από το καλοκαίρι.

Θα βρω άραγε σε αυτή την κοινωνία των λύκων παραγωγό που θα δώσει σημασία σε μία μετανάστρια; Ο Περράκης είπε ότι είναι μία ειλικρινέστατη εξωμολόγηση μίας γυναίκας και πρέπει να βρω μία γυναίκα σκηνοθέτηδα. Η Μαλέα είπε ότι πρέπει να βρω παραγωγό.

Ψάχνω άνθρωπο.
Υ.Γ.(Η Μαλέα είναι πολύ γλυκειά κοπέλα.)

No comments: